Начальник відділу освіти

Пасічник Світлана Михайлівна

 

Анонс подій
19.07.2018
08:30 - Прийом громадян з питань влаштування дітей до закладів дошкільної освіти міста Прийом громадян з питань влаштування дітей до закладів дошкільної освіти міста Організатор:Пасічник С.М. - начальник відділу освіти Час проведення:19.07.2018 08:30 Місце проведення:Кабінет начальника відділу освіти, відділ освіти, вул. Студентська, 2
15:00 - Особистий прийом громадян начальником відділу освіти Пасічник С.М. Особистий прийом громадян начальником відділу освіти Пасічник С.М. Організатор:Пасічник С.М. - начальник відділу освіти Час проведення:19.07.2018 15:00 Місце проведення:Кабінет начальника відділу освіти, відділ освіти, вул. Студентська, 2
23.07.2018
26.07.2018
08:30 - Прийом громадян з питань влаштування дітей до закладів дошкільної освіти міста Прийом громадян з питань влаштування дітей до закладів дошкільної освіти міста Організатор:Пасічник С.М. - начальник відділу освіти Час проведення:26.07.2018 08:30 Місце проведення:Кабінет начальника відділу освіти, відділ освіти, вул. Студентська, 2
15:00 - Особистий прийом громадян начальником відділу освіти Пасічник С.М. Особистий прийом громадян начальником відділу освіти Пасічник С.М. Організатор:Пасічник С.М. - начальник відділу освіти Час проведення:26.07.2018 15:00 Місце проведення:Кабінет начальника відділу освіти, відділ освіти, вул. Студентська, 2
Докладніше
PISA 2018
Відкритий професійний конкурс Дистанційних курсів "Дистанційне навчання-навчання без кордонів"
Пошук
Стрічка подій:

12.07.2018р. у відділі освіти проведено особистий прийом громадян начальником відділу освіти Пасічник С.М. Під час особистого прийому зверне ...

12.07.2018р. у відділі освіти проведено особистий прийом громадян начальником відділу освіти Пасічник С.М. Під час особистого прийому звернень від громадян до начальника відділу освіти не надходило.

12.07.2018р. на прийомі у відділі освіти з питань влаштування дітей до закладів дошкільної освіти міста зареєстровано 25 громадян. Направлен ...

12.07.2018р. на прийомі у відділі освіти з питань влаштування дітей до закладів дошкільної освіти міста зареєстровано 25 громадян. Направлення для зарахування в дошкільні заклади отримали 20 дітей. 5 громадянам надані роз’яснення щодо зарахування дітей до закладів дошкільної освіти у 2019 році.

09.07.2018 року у відділі освіти проведено особистий прийом громадян начальником відділу освіти Пасічник С.М. Під час особистого прийому зве ...

09.07.2018 року у відділі освіти проведено особистий прийом громадян начальником відділу освіти Пасічник С.М. Під час особистого прийому звернень від громадян до начальника відділу освіти не надходило.

05.07.2018р. у відділі освіти проведено особистий прийом громадян начальником відділу освіти Пасічник С.М. Під час особистого прийому зверне ...

05.07.2018р. у відділі освіти проведено особистий прийом громадян начальником відділу освіти Пасічник С.М. Під час особистого прийому звернень від громадян до начальника відділу освіти не надходило.

05.07.2018р. до методиста відділу освіти з питань влаштування дітей до закладів дошкільної освіти міста звернулися 35 відвідувачів. 28 дітей ...

05.07.2018р. до методиста відділу освіти з питань влаштування дітей до закладів дошкільної освіти міста звернулися 35 відвідувачів. 28 дітей направлено до зарахування в дошкільні групи закладів. Відвідувачам надано розяснення щодо порядку зарахування дітей до дошкільних закладів. 7 дітей зареєстровано на зарахування до дошкільних закладів у 2018/2019 навчальному році.

02.07.2018р. у відділі освіти проведено апаратну нараду з керівниками структурних підрозділів відділу освіти Куп’янської міської ради. Під ч ...

02.07.2018р. у відділі освіти проведено апаратну нараду з керівниками структурних підрозділів відділу освіти Куп’янської міської ради. Під час наради були обговорені підсумки вивчення питання висвітлення публічної інформації на сайтах закладів освіти, план основних заходів на тиждень.

02.07.2018р. у відділі освіти проведено особистий прийом громадян начальником відділу освіти Пасічник С.М. Під час особистого прийому зверне ...

02.07.2018р. у відділі освіти проведено особистий прийом громадян начальником відділу освіти Пасічник С.М. Під час особистого прийому звернень від громадян до начальника відділу освіти не надходило.

Докладніше
Корисні посилання
 
НМЦПС

 

            Психологічна служба у місті Куп'янськ з'явилась в 1991 році, році народження

психологічної служби в системі освіти України, коли в штат методичного кабінету міського відділу освіти була введена ставка практичного психолога.

            Основна мета психологічної просвіти населення полягала в тому, щоб:

  1. знайомити педагогів та батьків з основами вікової, педагогічної та соціальної психології, учнів ― з основами самопізнання та самовиховання;
  2. популяризувати і пояснювати результати нових психологічних досліджень;
  3. формувати потребу в психологічних знаннях, бажання використовувати їх у роботі з дитиною або в інтересах власного розвитку.

З цією метою був організований цикл телепередач "Поради психолога" на Куп'янському телебаченні та статей в міжрайонній газеті "Вісник Куп'янщини".

            План роботи психолога міського відділу освіти мав у 1991―2000х роках, в основному, заходи щодо напрямків:

• психологічної просвіти

• консультування

• психодіагностики

• налагодження зв'язків зі службами міськвиконкому, міської лікарні та медичних кабінетів навчальних закладів  міста; правоохоронних органів.

У 1992 році в ЗОШ №11 м. Куп'янська вводиться І ставка шкільного психолога, бо школа стала експериментальною з модульно-розвивального  навчання за методикою

 А.В. Фурмана, у 1993 році - ставка практичного психолога у ЗОШ№12.

            У 1994 році рішенням міськвиконкому №219/2 від 16.08.1994 при міському відділі освіти створюється Центр практичної психології, який працює як окремий підрозділ, і штат якого складає 5 ставок 1 – завідувач; 4 – практичні психологи.

            У 1995 році в штаті центру з'являється паралельно зі шкільними практичними психологами дошкільний.  

         Перед працівниками центру  постало питання організації служби, яка б забезпечувала системність, гнучкість, наступність у роботі, давала можливість використання різноманітних форм та методів у роботі, що адекватно відповідали б потребам навчальних закладів міста і при оптимальних витратах та мінімальному кадровому забезпеченні вирішувала б завдання психологічної служби.

            Існуючі два типи організації психологічної служби у системі освіти на той час не могли за об'єктивних причин (нестача коштів, кадрів) задовольнити потреби навчально-виховних закладів міста у психологічному забезпеченні навчально-виховного процесу та управлінської діяльності відділу освіти.

            І тип ― припускав роботу групи психологів при міському відділі освіти. Він адекватний  лише розв'язанню актуальних, конкретних завдань, що стоять перед психологічною службою. Ця модель є вузькою, обмеженою й не відповідає у повній мірі сучасному рівню психологічної практики, тому що тут наявна відірваність психологічної служби від навчально-виховного процесу, від реального життя учнів у школі, дошкільників у ДНЗ. Працює психолог, в основному, з дітьми, у яких яскраво виражені відхилення у розвитку, поведінці. Основна ж маса дітей залишається за полем зору психолога. Ця модель провокує сподівання негативних зрушень у рішенні конкретних проблем, не дозволяє здійснювати наступність, системність у роботі, вирішувати найголовніші проблеми кожного навчального закладу.

            ІІ тип (модель) ― робота практичного психолога безпосередньо у дитячому дошкільному закладі, школі. Цей тип організації психологічної служби дозволяє більш слушно пройнятися навчально-виховною ситуацією освітнього закладу, пізнати учнів, педагогічні колективи, їх взаємовідносини, контактування з батьками. Ця модель більше відповідає розв'язанню перспективного завдання психологічної службимаксимальному сприянню розвитку кожної дитини, і передбачає найбільш активні форми діяльності практичного психолога: психопрофілактику, психокорекцію, психологічний тренінг.

            Для розвитку психологічної служби в м. Куп’янську було  доцільно поєднати обидві ці моделі, тобто взаємодію практичних психологів дитячого дошкільного закладу, шкіл ― з психологами міських центрів практичної психології, коли основний акцент роботи Центру  ― науково-методичне забезпечення практичних психологів, розвиток психологічної культури, перш за все, керівних працівників освіти, потім ― педагогів та широкої громадськості. Практичний психолог навчального закладу може більше приділяти уваги дітям,батькам та педагогам.

            Враховуючи соціально-економічні умови того часу, психологічна служба у місті Куп'янськ не мала можливості існувати в доцільному варіанті. Тому ми створили авторську модель організації психологічної служби, яка синтезує дві існуючі моделі, тобто поєднали роботу групи психологів ― центру практичної психології ― при міському відділі освіти та роботу (кураторство) психологів центру в школах та ДНЗ міста.

            Ця модель адекватна розв'язанню актуальних задач у масштабах міста, коли психолог виступає зв'язуючим ланцюжком між психологічною наукою і шкільною практикою і дозволяє психологам найбільше пройнятися навчально-виховною ситуацією шкіл, ДНЗ; вивчати як педколективи, так і дітей, їх стосунки; контактувати з батьками, поєднувати вивчення особистості та поведінки дитини в реальних життєвих умовах з проблемним аналізом її індивідуальних особливостей, що відповідає розв'язанню перспективного завдання психологічної служби ― максимальному розвитку дитини, тобто вирішувати проблеми не тільки актуального, але й перспективного напрямків діяльності психолога.

            Психологи Центру взяли на себе функції та обов'язки працівників центру та поєднали їх з обов'язками та функціями шкільних та дошкільних психологів. Усі навчальні заклади міста були розподілені для обслуговування працівниками центру. У Положенні про Центр практичної психології відділу освіти міста Куп'янськ та в посадових обов'язках працівників Центру були закріплені ці особливості організації психологічної служби. У 2005 році в Центрі  відкривається ставка соціального педагога, протягом 2006-2007 року вводяться посади практичних психологів у ДНЗ№№10,12,ЗОШ№№1,4.

            У 2012 році були  внесені зміни до структури  відділу освіти Куп’янської міської ради,

 затвердженої рішенням V сесії Куп’янської міської ради VІ скликання від 04.02.2011 

№ 151- VІ «Про затвердження структури апарату управління та структури підрозділів

 відділу освіти Куп’янської міської ради», а саме змінено назву структурного підрозділу

 відділу освіти «Центр практичної психології і соціальної роботи» на «Навчально-методичний центр психологічної служби», -  назви посад «практичний психолог», «соціальний педагог» на  «методист».

       Дана організаційно-методична модель  психологічної служби міста перестала бути авторською, вона тепер прописана в документації Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України, як одна  із  моделей  мобільної групи психологічних служб.

У  2012році працівники Центру отримали Диплом І ступеня обласної тематичної відкритої виставки ефективного передового досвіду «Освіта Харківщини ХХІ століття» за темою: «Організаційно-методичні моделі діяльності психологічних служб районів(міст)Харківської області», а у  2013 році захистили досвід діяльності Центру за темою: «Забезпечення соціально-психологічними послугами учасників навчально-виховного процесу в навчальних закладах міста Куп’янськ в межах дії авторської моделі організації психологічної служби».

З 2014 року змінився кількісний склад Навчально-методичного центру психологічної служби відділу освіти та функції працівників.

В центрі працюють:

  • завідувач – Мороз Наталія Григорівна
  • методист – Проценко Оксана Вячеславівна
  • методист – Молодан Марина Миколаївна

 

 

            Діяльність Центру сьогодні ― це,перш за все, участь :

•  в атестації навчально-виховних закладів міста;

• у роботі міських науково-методичних семінарів для директорів шкіл, заступників директорів шкіл з навчально-виховної роботи;

• у тематичних перевірках міського відділу освіти навчально-виховних закладів міста;

• у роботі міських шкіл "Молодого спеціаліста" та "Школи резерву керівних кадрів";

• у роботі міської атестаційної комісії та журі міських конкурсів "Учитель, вихователь року", захисту ефективного передового педагогічного досвіду педпрацівниками  та захисту науково-дослідницьких учнівських робіт в межах МАН;

• у проведенні моніторингового супроводу управлінської діяльності міського відділу освіти та навчальних закладів  міста;

• у психологічному забезпеченні впроваджуваних інноваційних технологій у навчально-виховний  процес ДНЗ та шкіл міста;

• у організації роботи міського методичного об’єднання практичних психологів та соціальних педагогів;

• у методичній допомозі молодим спеціалістам та працівникам психологічної служби.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                                                        

 

 

 

 

 

 

 

 

Переглядів: 119
Дата публікації: 15:46 16.02.2017